Joe Doucet prezentuje praktycznie, designerskie i modne maski ze zintegrowanymi szkłami przeciwsłonecznymi.

Produkt kreuje nowe trendy związane ze stylem i rynkiem fashion w dobie COVID-19.

To designerska odpowiedź rodem z pogrążonego w epidemii Nowego Jorku.

Odpowiedź, której przekaz jest prosty.

Nie ma i nie będzie zgody na rezygnację z szyku i miejskiego stylu życia.

Musimy stworzyć nowe wartości i wspólnie zwalczyć koszmar pochodzącego z Chin wirusa.

Może warto wykorzystać tak radykalne wydarzenie do zmiany nawyków.

Być może jest to szansa na odrzucenie globalnego rynku i powrót do lokalnego rzemiosła oraz lepszego wykorzystania nowych technologii takich jak druk 3D ?

Jedno jest pewne. Nie damy się zachipować i wchłonąć bezmyślnej machinie postpolityki i postpropagandy.

Czas na rewolucję w naszych sercach i umysłach. Czas na powrót racjonalnego, krytycznego, ale również pełnego optymizmu humanizmu.

Współczesny design i innowacyjne technologie pozwolą zwalczyć niedogodności wykreowane mniej lub bardziej sztucznie przez polityków i korporacje.

Okulary z Nowego Jorku nie parują, chronią przed koronawirusem i słońcem.

Do tego wyglądają designersko i kreują trendy na 20 lata XXI wieku. Totalna rekomendacja trendu.