Porsche prezentuje produkcyjną wersję modelu Taycan. To ewolucja koncepcyjnego Mission E.

W pełni elektryczne Porsche kupimy w wersji Turbo i Turbo S.

Całość napędza innowacyjny silnik elektryczny, który gwarantuje moc na poziomie 750 KM.

Przyspieszenie do 100 km zajmuje symboliczne 2,8 sekund. To parametry dla wersji Turbo S.

Podstawowy Taycan S to moc na poziomie 670 KM i 3,2 sekundy do stu kilometrów.

Wnętrze to jakosć typowa dla Porsche o której Tesla może jedynie marzyć.

Fenomenalnie prezentuje się 10,9 calowy ekran z systemem inforozrywki.

Deklarowany zasięg to 450 km. Ładowanie 80 procent baterii zajmuje 22,5 minuty przy ładowarce 800 V (270 kW). Masa to 2305 kg.

Nagłośnienie oferowane dla Taycana przygotowały firmy Bose i Burmester. Wersja Turbo to koszt 650 000 PLN. Na wersję Turbo S wydamy astronomiczne 790 000 PLN.

Elon Musk ma kolejny problem do rozwiązania. Taycan tworzy zupełnie nową jakość na rynku, czyniąc z samochodu elektrycznego przedmiot marzeń fanów tradycyjnej motoryzacji. Rekomendacja trendu.