Jesteś projektantem mody?

Albo blogerem?

A może pracujesz w branży modowej?

Albo jesteś właścicielem sklepu?

A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność,

że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

 

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.

Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!

Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!

Wykłady poprowadzą m.in.:

 

- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland

"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"

(Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.)

 

- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

"Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej - ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców."

(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)

 

- Arieta Prusak - Prezes Agencji Marketingowej MOXIE

"Problemy branży modowej - jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?"

(Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.)

 

- Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU

temat w trakcie opracowania

 

- mec. Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi

"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"

(Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)

 

- mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

"Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion"

(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)

 

- Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o

"Silnik Rekomendacji - jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów"

(- Co to jest silnik rekomendacji?

- Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?

- Przekrój działania silnika w e-sklepie.

- Case Studies.)

 

- Tadeusz Żórawski - Chief Development Officer, SaveCart

"Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej"

 

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.

- Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?

- E-commerce przyszłością handlu

- Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów

- Współpraca z influenserami

- Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu

 

To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżaco na stronie konferencji: http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion

 

ZNAJDZIESZ TU również formularz online, dzięki któremu zgłosisz swój udział!

 

Śledź nas na Facebook: Kliknij tu

Obserwuj na nas Instagramie: Kliknij tu