Zmiany w gospodarce z 2020 roku są radykalne.

Biznes przenosi się do domów.

Tam ćwiczymy, saunujemy i gotujemy.

W praktyce nasze potrzeby społeczne zostają zredukowane do minimum i jesteśmy programowani na nowy styl życia.

Wzrasta sprzedaż cyfrowej rozrywki. Rozwijają się nowe media. Tradycyjny biznes umiera w rewolucyjnym tempie.

Produktem, który odpowiada na nowe wyzwania jest siłownia w lustrze.

Interaktywna odpowiedź na potrzebę ćwiczeń w centrach Fitness.

Designerskie lustro po jednym kliknięciu zamienia się w cyfrowy wyświetlacz LCD na którym mamy dostęp do szeregu treningów czy wsparcia instruktorów.

Wybieramy spośród zajęć Cardio, Fitness, Jogi, Pilatesu, Boksu czy treningu siłowego.

Dostępne są poziomy od podstawowego do zaawansowanego.

Poprzez Bluetooth urządzenie zintegrujemy choćby z Apple Watch, który mierzy nasze parametry.

Miesięcznie koszt usługi to 39 dolarów na terenie USA.

W tym budżecie otrzymujemy dostęp do ponad 50 nowych treningów tygodniowo.

Koszt gadżetu to 1495 USD. Rewolucja trwa.