Jakie są zalety wprowadzenia odzieży reklamowej do firmy?
Pracownicy w jednolitym stroju, z naniesionym logo firmy, to ogromna szansa na wzrost popularności Twojej marki. To niedrogie i skuteczne działanie marketingowe, które w prosty sposób przykuje uwagę potencjalnych klientów. Takie osoby, widząc pracowników Twojej firmy, z pewnością skojarzą markę z profesjonalizmem. Odzież reklamowa świadczy o tym, że dbasz o spójność marki.
Jest to szczególnie istotne, jeśli pracownicy firmy zajmują się obsługą klienta. Jednolite stroje znacznie wpływają na wiarygodność firmy, a klient nabiera pewności, że zwrócił się o pomoc do właściwej osoby. Co więcej, zakup odzieży firmowej to także ogromne ułatwienie dla Twoich pracowników – nie muszą martwić się o wybór odpowiedniej odzieży, by dostosować się do miejsca i specyfiki pracy.
Jaka odzież reklamowa sprawdzi się najlepiej?
Najchętniej wybieranymi elementami odzieży reklamowej są t-shirty. Są nie tylko niedrogie, ale i praktyczne – każdy z nas posiada je w swojej szafie. Równie popularne są koszulki polo, które szczególnie sprawdzą się w niektórych branżach (np. handlowej), jako nieco bardziej elegancki zamiennik prostych t-shirtów. Wielu pracodawców poszukuje funkcjonalnej odzieży dla swoich pracowników, którzy są narażeni na niskie temperatury.
Oprócz oczywistego wyboru, jakim jest polar, warto zainwestować w praktyczne kurtki. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem gadżetów reklamowych, dobrym wyborem będą czapki zimowe, czapki z daszkiem lub chusty. Warto zainwestować w ciepłe bluzy czy kurtki, ponieważ rośnie szansa na to, że to właśnie ta praktyczna odzież będzie regularnie noszona poza Twoim zakładem pracy.
Gdzie kupić wysokiej jakości odzież reklamową?
Największy wybór oferują nam oczywiście sklepy internetowe. Przesyłając projekt logo naszej firmy, możemy liczyć na profesjonalne doradztwo w kwestii np. kolorystyki odzieży czy techniki nadruku. Odzież przeznaczona do nanoszenia na nią znakowania posiada odpowiednią gramaturę, która sprawia, że nadruk nie spiera się, nie rozciąga, a także nie traci kolorów.
Chociaż odzież reklamowa kojarzy się raczej z roboczym uniformem, warto potraktować ją również jako ciekawy gadżet dodawany np. do większych zamówień czy też na specjalnie okazje, takie jak święta czy urodziny marki.