Po ogłoszeniu przez Tiffany & Co. współpracy z Lady Gaga i emisji telewizyjnej reklamy z jej udziałem, która miała miejsce podczas Super Bowl, legendarna marka wypuściła wczoraj oficjalną wersję kampanii z gwiazdą pop.
Lady Gaga ma na sobie wybraną biżuterię z najnowszej kolekcji Tiffany Hard Wear, wykonaną z 18-karatowego złota, miedzy innymi naszyjnik przypominający łańcuch, długie kolczyki z nawleczonymi na łańcuszek kulkami i bransoletkę z charakterystyczną kulką.
Stylizacja gwiazdy to pomysł Grace Coddington. Została ona ograniczona do minimum, aby podkreślić piękno biżuterii. Lady Gaga ubrano w czarny golf lub białą jedwabną koszulę, zestawioną z czarnymi spodniami. Zdjęcia wykonał David Sims, podkreślając bladość gwiazdy na tle błękitnego tła.
„Kocham kolekcję Tiffany HardWear, ponieważ jest oryginalna i elegancka, ale w odmienny sposób niż można by oczekiwać. Podobnie jak ja – jest inna”, powiedziała Lady Gaga w oficjalnym oświadczeniu. „Dla mnie Tiffany jest ikoniczna i ostateczna, ale nadal ewoluuje i poszukuje nowych rozwiązań”.
Kolekcja Tiffany HardWear będzie dostępna na portalu Tiffany.com 2 maja oraz w sklepach na całym świecie już 28 kwietnia. Pełna kampania i film promocyjny pojawią się natomiast wiosną na kanale YouTube Tiffany.