Praktycznie każda branża w czasie pandemii koronawirusa musi przemyśleć swoje bieżące strategie działania. Przemysł modowy także nie ma łatwo, a planowanie na przyszłość, to jak wróżenie z fusów. Pozostaje jedynie dobry humor i improwizacja.

Na uwagę zasługuje sesja Vogue Italia, której twórcy wykazali się kreatywnością i otwartością na nowe pomysły. Pracownicy popularnego magazynu modowego Brianna Capozzi, Haley Woolens i Lauren Perez, wykonali zdalnie sesję zdjęciową z supermodelką poprzez FaceTime. Bella Hadid w mediach społecznościowych ogłosiła, że „czasy się zmieniają i praca z domu nabrała nowego znaczenia”.

Ze względu na wprowadzone obecnie na całym świecie ograniczeń, które mają zahamować rozprzestrzenianie się epidemii, przed firmami stoi ogromne wyzwanie, by wyzwolić u swoich pracowników pokłady kreatywności i niekonwencjonalnego myślenia. Casualowy look gwiazd i swobodne zachowanie zyskują coraz większą rzeszę fanów, a kampanie czy nagrania wykonane w całości z domu nie są wcale gorsze od profesjonalnych sesji.