Spółka odzieżowa Artman, do której należy m.in. marka HOUSE i o której jest głośno przy okazji obrazoburczej kampanii reklamowej brandu Virginity planuje uruchomienie nowej sieci. Idea jest prosta. Zaoferować kobietom, które były klientkami HOUSE poważniejszą stylistykę, która pozwoli im zdobyć pierwszą pracę.
Kolekcja składać się będzie ze swobodnych ubrań, nadających się do lansowania w pracy (tzw. soft office) i kreacji weekendowych oraz popołudniowych. Póki co HOUSE szokuje nas swoją kampanią z której możemy się dowiedzieć o 69 osobliwych pomysłach na zachowanie dziewictwa. Wśród nich m.in. wyobrażenie sobie motylka, zakup rybek czy wyrażenie koleżance chęci odbycia stosunku seksualnego. Jeżeli HOUSE będzie podążał tą drogą, czeka go nieuchronnie sporządzenie listy 69 sposobów, aby nie zbankrutować.
Czy wyraz ekskluzywny i marka HOUSE mogą do siebie pasować?
31.03.2008

Kolekcja soft office.

Gość Trendz (07.04.2008 18:29)
.
Podobne

Koraliki są często używane do wyrobu biżuterii. Nie ma co się dziwić, takie dodatki są obecnie nie tyko modne, ale potrafią stworzyć ciekawy look. Jak i do czego je nosić?Błędem jest myślenie, że koraliki powstały z myślą o małych dziewczynkach. Biżuteria tego typu może być naprawdę wyjątkowa i bardzo kobieca. Bransoletki, naszyjniki czy różne akcesoria z koralikami znów wracają do łask. Nie ma co się dziwić, noszenie ich to prosty sposób na stworzenie ciekawej stylizacji.

Trendu Poleca