Europejska marka luksusowych okularów przeciwsłonecznych Etnia Barcelona świętuje swoje 20-lecie. Z tej okazji wypuszczono niezwykłą rocznicową kolekcję. Okulary wyposażono w grube oprawki, a ich motywem przewodnim stały się szachy.

Kolekcja XX Anniversary została zapoczątkowana zabawną kampanią medialną, której celem było uczczenie ponadczasowości kultowych okularów przeciwsłonecznych marki. Przedstawiono w niej wizerunki ważnych postaci historycznych, takich jak Alfred Hitchcock, księżna Diana czy Napoleon. Każda ze znanych osób została wyposażona obowiązkowo w nowe okulary.

Każda para okularów przeciwsłonecznych otrzymała imię ikon świata kultury, nauki i polityki, kochających szachy, takich jak Frida Kahlo, J.F. Kennedy, Stanley Kubrick i Albert Einstein. Oprawki okularów z nowe kolekcji wykonano z naturalnych materiałów jak bawełna i drewno, które połączono z soczewkami mineralnymi HD (własna technologia marki).

Kolekcja jest obecnie dostępna na stronie Etnia Barcelona.

 

Źródło: Etnia Barcelona