Ferrari po raz kolejny wpisuje swoje supersamochody we współczesne trendy i przekracza kolejne granice.

Wszystko nie tylko za sprawą fenomenalnego wzornictwa nowego Spidera z gamy modeli SF90.

Kluczem do współczesności okazuje się hybryda silnika V8 z trzema elektrycznymi jednostkami i dwiema turbinami.

Całość generuje imponujące 1000 koni mechanicznych. Z czego 200 koni mechanicznych pochodzi z napędu elektrycznego.

Za przeniesienie napędu odpowiada ośmiobiegowa skrzynia dwusprzęgłowa, która zmienia przełożenia w czasie 200 milisekund.

Pierwsze sto kilometrów pojawia się na prędkościomierzu Spidera po symblicznych 2,5 sekundach.

Sztywność wyposażonego w "hard top" modelu nie odbiega od wersji coupe.

Nie zabrakło tak wyrafinowanych systemów jak elektroniczna kontrola trakcji i hamowania czy wektoryzacja momentu obrotowego.

Wnętrze to modny design i unikalne gadżety typowe dla supersamochodów z Maranello.

Nie zabrakło eManettino czyli elektronicznej zmiany trybów jazdy w tym: eDrive (w pełni elektryczny), Hybrid (optymalny), Performance (dominacja V8) i Qualify (pełna moc jednostek elektrycznych i silnika spalinowego z turbinami).

Opcjonalnie możemy dokupić pakiet sportowy zwany "Assetto Fiorano".

To dedykowane na tor amortyzatory, opony Michelin Pilot Sport Cup 2 i zredukowana o 21 kg masa imponującego Ferrari SF90 Spider poprzez zwiększenie użycia karbonu i tytanu.

Ta wersja to również charakterystyczna dwukolorowa stylizacja.

Rekomendacja trendu za zachowanie radości z jazdy, wzornictwo na poziomie najciekawszych projektów Ferrari i innowacyjne rozwiązania, które nie ograniczają charakteru marki.