Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles Porsche zaprezentował rajdową wersję kultowego modelu 911.

Pod maską znajdziemy jedyny słuszny, 6-cylindrowy silnik o mocy 480 KM, z podwójnym turbo.

Nie zabrakło napędu na cztery koła i większego o 50 mm, w stosunku do standardowego modelu Carrera prześwitu.

System podnoszenia umożliwia dodatkowe zwiększenie odległości od podłoża o kolejne 30 mm.

Terenowo-rajdowe 911 wyposażono w dedykowane opony Pirelli Scorpion All Terrain Plus.

Za przeniesienie napędu odpowiada 8-biegowy automat PDK.

Przyspieszenie do 100 km zajmuje symboliczne 3,4 sekundy.

Nie zabrakło systemu stabilizacji przechyłów, wzmocnień przy mocowaniu silnika czy dwóch dodatkowych trybów jazdy, które wspierają jazdę w terenie.

Aby zmniejszyć masę zrezygnowano z tylnych siedzeń, wykorzystano lekkie szkło i pokrywę silnika z tworzywa.

Bagażnik dachowy z dodatkowym oświetleniem LED wyróżnia model 911 Dakar nadając mu rasowego charakteru i dodając funkcjonalności.

911 w wersji Dakar to kolejne ikoniczne Porsche, które nawiązuje do legendarnych wersji modelu. Model z rekomendacją trendu.pl