Rolls-Royce Spectre to pierwsze elektryczne coupe w gamie brytyjskiej marki, należącej do bawarskiego koncernu BMW.
Wielbiciele herbaty z mlekiem, zarówno ci z wysp jak również spod Alp, stworzyli najbardziej luksusowy pojazd napędzony elektronami.
To kolejny cios w Elona Muska, który po kompromitacji z Twitterem i próbą wpływu na losy wojny Rosji z Ukrainą, zdaje się mieć coraz mniej atutów w ręku.
Spectre zaprojektowano od podstaw, jako samochód elektryczny.
Testy przed zbliżającą się wielkimi krokami oficjalną premierą i debiutem rynkowym, wykonano na odcinku 1,5 miliona mil.
Aluminiowe podwozie okazało się niezbędne w ciężkim, ważącym trzy tony coupe.
Deklarowany zasięg wynosi 300 mil. Moment obrotowy to 660 Nm a przyspieszenie do 100 km / h zajmie nieistotne i niewymagające opisu 4,4 sekundy.
Gentlemanów nie pyta sie o takie detale. Ich interesuje rodzaj whiskey czy cygara, którymi można delektować się po podróży luksusowym coupe marki Rolls-Royce lub bardziej plebejskim Bentleyem. Ostatecznie zbyt sportowym i przesadnie nowoczesnym Aston Martinem.
Design tradycyjny do bólu, dywaniki i skóra jak zwykle najwyższej próby. Opór powietrza najmniejszy w historii marki, jedynie 0,25 co czyni Spectre najbardziej aerodynamicznym w historii brytyjskiej manufaktury.
Zwróćmy uwagę na podsufitkę "Rolls Starlight" z 5876 diodami LED i delektujmy się niemal nieograniczonymi możliwościami personalizacji. Nowy Rolls-Royce Spectre z totalną rekomendacją trendu.pl